Rejestry i archiwa
W Biurze Krajowej Rady Sądownictwa prowadzone są następujące ewidencje i rejestry:
- ewidencja korespondencji (w tym, skarg i wniosków),
- ewidencja współpracy KRS z sądami, organami administracji państwowej i organizacjami
- ewidencja spraw osobowych sędziów i kandydatów na stanowiska sędziowskie,
- ewidencja zarządzeń i decyzji Przewodniczącego KRS i Szefa Biura Rady,
- ewidencja pieczęci,
- ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
- ewidencja poleceń wyjazdów służbowych,
- rejestr procedur kontroli zarządczej,
- rejestr umów cywilnoprawnych,
- rejestr postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Organizację, metody i system pracy kancelaryjnej w Biurze Krajowej Rady Sądownictwa normuje Instrukcja kancelaryjna, a zasady udostępniania informacji z dokumentów archiwalnych – Instrukcja archiwalna.